فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص):

 حماسه نهم دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) گفت: ملت عزیز و شریف ایران اسلامی در نهم دی به درستی از فتنه گران اعلام برائت کردند و رای به تثبیت نظام دادند.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۲۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده  لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در صبحگاه مشترک لشکر 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ کشور عزیزمان ثبت و مانگار شد. آنهایی که در سال 88 فکر می کردند با فکر تقلب در انتخابات می توانند نیت های شوم خود را بر این کشور دیکته کنند، کور خواندند لذا ملت ما راه خود را از آنان جدا کردند و حماسه 9 دی را  آفریدند.

سید علی بنایی تصریح کرد: هر ساله ملت بصیر کشورمان در روز نهم دی به نشانه پاسداشت آن روز بزرگ به میدان می آیند تا به دشمنان نظام اسلامی این پیام را بدهند تا زمانی که رهبر معظم انقلاب بر این کشور و جهان اسلام رهبری می کند خواب شکست جمهوری اسلامی، یک خواب پریشان و غیرقابل تعبیر خواهد بود.

فرمانده لشکر27 در خاتمه تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در فتنه سال 88 به درستی از فتنه گران اعلام برائت کردند و رای به تثبیت انقلاب اسلامی دادند و همه ساله در 9 دی ماه تجدید میثاق با ولایت می کنند لذا بر نهادهای فرهنگی و رسانه ای  لازم است این نمایش پرشور و دست نیافتنی را به رخ ملت های جهان بکشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار